Liza Marklund och snabel-a...

Nu har alltså den nationellt hyllade fantasyförfattarinnan Liza Marklund valt att bryta tystnaden omkrin böckerna Asyl och Gömda. Intervjun som visades i tv4 i morse hittar ni här. Intervjun är baserad på en sann historia. Glöm inte det!

Jag tycker det är intressant att ordet "nej" inte ens yttras i förbifarten i hennes svar när journalisten frågar om hon ljugit eller inte...

Det är bara roligt att se att folk får vad de förtjänar tillslut.

...Och Älsklings tangentbordsinställningar knasade förresten när jag skulle logga in här. Det var problem med språkmenyn som ställt in sig på engelska så nu har jag tagit bort den åt henne för att undvika eventuella framtida tråkigheter. Nu kan vi skriva hur många snabel-a:n som helst: @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@.

PS:
När ska jag få fler träffar per dag på min blogg än Blondinbella? Jag menar: hallå?!! Helt allvarligt? Jag citerar internationellt erkända genier och reflekterar över verkligheten - inte om vilken kajalpenna Gry Forsell hade på sig i Let's Dance. Komigen nu, Britt-Marie! KÖR FÖR FAAN!!!

PPS: Men nu ska jag gå och lägga mig och inte fastna framför långa interview-sessions på tv4.se.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0