Let's talk about SEX baby...

...Men först ett par ord om en tjej som kallar sig för Blondinbella.


Blondinbella - även känd som "Kissabella" Löwengrip efter detta foto.

På hennes (Blondinbellas) blogg kan man läsa att hon och Nils (hennes stackars kille) ska flytta ihop och att de kommer att bosätta sig på IKEA den närmsta tiden eftersom hon nu ska pracka på "Nisse" en massa möbler som han egentligen inte vill ha eftersom hon inte kan stå ut med att ha hans gamla möbler i nya lyan.

Här kan du läsa om det.
(nej, det är inget skumt med den här länken - jag lovar)

Det som slår mig är att även om det såklart är bra reklam för Ingvar Kamprad att hans namn syns på Sveriges mest lästa blogg så känns det ändå som att Isabella Löwengrip borde ha råd med lite mer än "bara" IKEA. Det känns nästan lite "medelklass" när jag tänker efter.

Om du läser det här Blondinbella så har jag bara en sak att säga dig: Låt bli vårt IKEA!!!

IKEA har alltid och kommer alltid att vara ett ställe med smarta platta paket, med pictogram istället för riktiga manualer, möbler som man måste montera ihop själv och som aldrig går att ta isär igen efteråt (jag vill dra mig till minnes en loftsäng som fanns i min gamla tvåa en gång i tiden som vi tvingades såga isär med bågfil) och en massa svordomar.





Det klippet - just det klippet - det är IKEA för mig, och det ska du ge fan i, Blondinbella! Hör du det? Du ska hålla dig till Sturegallerian eller NK men ge fan i IKEA! Tänk på din image, Isabella! Du kan ju inte bete dig som en "vanlig dödlig" förstår du väl. Dumma unge!

Det andra ämnet jag skulle avhandla ikväll var sex.

Är det inte konstigt hur vi killar på något sätt alltid lyckas vara redo för sex? Egentligen oavsett anledning är vi redo att dra fram vår "dingeldong", beredda att göra det vi måste göra - do what we have to do, helt enkelt.

Vi (läs jag) behöver oftast inte mycket till stimulans för att bli upphetsad. Detta behöver tyvärr inte alltid bara vara roligt eftersom deus ex machina ibland försätter en i ganska prekära situationer. Jag menar, vi är ju, baske mig, inget annat än primater.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0