Different Ways - Min musikvideo (så B)...

...Jag blev precis klar med att klippa ihop ett litet bildspel som inte kändes allför skämmigt att lägga upp på tuben så nu kan du både lyssna och se på låten Different Ways som jag skrev tillsammans med min vän Måns Lysell.






Different Ways

Och om du är riktigt snäll kanske jag lägger upp fler låtar i framtiden.

...Och just det, ja. Glöm inte att lämna en kommentar och säga vad du tycker om låten.
                                                                                                                                ^^)

Kommentarer
Postat av: Anna

riktigt bra låt!

2009-01-23 @ 03:16:19
Postat av: Anonym

Den är ju riktigt bra, ville nog ha något litet trummfill i mitten ;-) Bra som fan, kan man köpa en singel?

2009-01-26 @ 22:50:17
URL: http://bjornleo.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0