Chokladrutor och myspys...

Nu känner jag doften av chokladrutorna som bakas i ugnen och jag känner mig lika vek idag som igår.

Det är helt galet gott med kakor, men jag blir ju inte smalare av chokladrutorna jag och älskling tänkte proppa munnarna fulla med.

Receptet på kakan kommer från boken som min älskling fick i julklapp av sin mamma. Boken heter Kladdkakor och är skriven av Maria Öhrn.



Hoppas att de inte blir brända den här gången bara.

Nu väntar jag bara på myspyset som infinner sig när man får smaka på chokladrutorna och kan titta på tv.

Kommentarer
Postat av: Fästmön

De blev fan inte brända, din sketna lilla hjärt-form var för liten så att allt rann över och vi fick äta smet istället! PUCKO!



<3

2009-01-14 @ 02:36:20

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0