Appropå det här med sex...

...Jag rotade i mitt arkiv och snubblade över ett litet erotiskt poem som jag drar mig till minnes att jag författade en tråkig dag på mitt gamla jobb och som jag nu tänkte dela med mig till dig utav.

Dikten heter La petite mort som är franska och som ordagrant betyder "den lilla döden". Den publicerades för första gången den 18/4-2007 på sockerdricka.nu Vad det betyder får du lista ut själv. Kanske bilden nedanför kan ge dig en ledtråd. ;-)


Håll tillgodo:

La petite mort


La petite mort


Jag faller handlöst genom tid och rum,
när vi förenas i den lilla döden.

Jag låter tiden ha sin gilla gång,
när vi sammanlänkar våra öden.

Vid en smekning från din bleka arm;
ett sista andetag som gör mig både kall och varm.

Ett irrbloss som i natten tänts för oss,
när vi tillsammans lever i den lilla döden




Läs dikten "La petite mort" på Sockerdricka!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0