Annat var det på min tid...

...Jaha, då har jag officiellt sjunkit in i pensionärsträsket. Från och med idag kan Älskling och jag titulera oss som pensionärer.

Jag och Älskling?
Är det såhär vi kommer bli, Älskling och jag?



Här är ett par anledningar till att vi borde böja göra reklam för amf pension:

  • Härom helgen när våra grannar hade fest ville jag bara halalslakta dem för att de sjöng Ooa hela natten kl 22:30 men gjorde inget mer än att gnälla här på bloggen
  • När vi härom natten när vi hörde ett annat grannpar älska med varandra så skämtade jag om att jag skulle sätta upp en arg lapp i porten med texten "SLUTA FLYTTA MÖBLER NATTETID"
  • Idag sov vi fram till eftermiddagen
  • Jag har knappt haft någon aptit idag
  • Jag trodde i över en timme att jag tappat bort ett par av våra nycklar för att Älskling sa att hon inte hade dem - sen visade det sig att hon hade det
Och kanske det värsta av allt:
  • Istället för att gå ut så sitter vi och tittar på Let's Dance och jag avskyr verkligen Kitty Jutbring och jag tycker att Hasse Aro är rolig där han dansar runt med silverslips och vita hängslen
Jag är faktiskt orolig för hur det här ska sluta. Kommer vi bli inlagda på äldreboendet Gullvivan nästa vecka? Frågorna hopar sig och jag har inga svar.

Jag minns faktiskt inte ens vart jag ville komma med det här inlägget...

Du börjar bli gammal, Anders...

Kommentarer
Postat av: Patricio B

Amen vänta nu!! hur kan man vara pantjo om man sover till eftermiddagen....pantjosar går ju typ upp vid kl 5 o kokar kaffe och sen läser tidningen!!

2009-01-23 @ 23:33:11
Postat av: Anders

Eller så ligger de i säng 17 på långvården... :P

2009-01-24 @ 00:29:18
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0