Nu ska jag gå och lämna in min krångeldator...

...Så det kanske blir ett litet driftstopp i bloggen igen medan den lagas. Men ta det lugnt.

Jag ska mms:a så ofta jag hinner, även om jag märkt att inläggen inte alltid postas som de ska när man gör det.

Du klarar dig förhoppningsvis över helgen eller så i värsta fall.

Jag får väl låna Älsklings dator precis som förra gången också, trots att jag vet att hon inte gillar det (och att jag inte gillar att sitta med bajs-windows sen jag vande mig vid OS X).

Jag har förresten fått en valk eller en blåsa eller nåt där förlovningsringen sitter. Jag är inte säker på vad det är. Det ser ut som en valk tror jag. Har du nån aning om vad det kan bero på så skriv gärna en liten kommentar...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0