Långpromenader och sträckta tassar...

...Stackars lilla Spiken råkade stuka sin vänstra framtass när vi var i hundrastgården i eftermiddags. Han sträckte sig faktiskt så pass illa att Pac Mans pappa var tvungen att komma och skjutsa hem oss. Spiken kunde inte gå ordentligt.


Innan han gjorde sig illa hade Spiken faktiskt riktigt roligt i eftermiddags

När vi kom hem sen kunde vi konstatera att han blev bättre och bättre i tassen och när Älskling kom hem och tittade på tassen ställde hon diagnosen "stukad tass" omedelbart. Tur att jag har min egen Dr. Snuggles. :-)

I morse var Älsklings morfar och jag och hämtade matgruppen som vi köpte på Myrorna i torsdags och ställde in dem i köket. Det blev lite trångt men det är ju skitsamma eftersom vi ändå ska flytta om ett par månader så länge vi ser till att få det lite större i den nya lägenheten. Mysigt blev det i alla fall och bild kommer upp så snart jag orkar fota.

Nu ska vi dricka lite vin och titta på en film i all vår ensamhet tror jag. Lite lagom lördagsmysigt alltså.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0