Kvällspromenader med Kines-Alex...

...Det är något jag kommer att sakna när han åker hem om en och en halv vecka.

Ikväll har vi gått på en av våra sedvanliga promenader med Spiken och pratat om allt mellan himmel och jord. Det är så skönt att ha någon att göra det med då och då.

Nu klagar Älskling och säger att jag har sönder hennes tangentbord för att jag knapprar så hårt på hennes dator när jag skriver det här...

Jaja... Nu orkar jag inte skriva mer så jag ger dig istället en bild på mig och Spiken som vi tog på en promenad tillsammans med Älskling och El-Maco.


Spiken and I

Kommentarer
Postat av: Macke

Haha! Det var en trevlig, men blöt promenad =P



Saknar dig dude! Bara 4 veckor kvar nu =D kramar!

2009-02-13 @ 16:48:45

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0