Dundersnabbis...

...Jag passar på att snabblogga när Älskling äter middag. Och vilken festmat!

Makaroner, ketchup och ost är en killer... Mmm.

Jag kommer tyvärr inte att roa dig lika mycket nu under helgen som jag redan berättat, eftersom min dator är inlämnad just nu, men jag vill att du ska veta att jag tänker mycket på dig och att vi kommer få många roliga stunder ihop så fort den är tillbaka.

Jävla Windows-dator! Allt är ju fel! Knapparna sitter fel. Tangenterna är obekväma att använda. Allt är obekvämt.

Nej, det blir inte lika många inlägg förrän min dator är hemma igen - om jag inte fotobloggar lite som senaste gången den var inlämnad.

Hej för nu!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du behöver ju inte använda den din otacksamma jävel.

<3

2009-02-08 @ 23:52:29
URL: http://thekillerqueenslyrics.blogg.se/
Postat av: Macke

Jossan! Var snäll mot grabben =P Han kan ju inte râ för att hans hjärna inte klarar av en Windows-dator ;)

2009-02-13 @ 16:54:58

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0