Att man aldrig ska kunna bli nöjd...


Jag blir så trött på att datorn måste strula

...Du som följer min blogg troget har säkerligen noterat att jag var utan dator en sväng i januari eftersom jag var tvungen att byta topcase på min laptop för att musen strulade. Gissa vad jag märkte ikväll? Naturligtvis så strular den nya musen också.

Jag ska knalla ner till DsStore imorrn och fråga varför det är såhär.

Som den är nu så är den fortfarande slö på vänster sida, ungefär på samma sätt som den var innan de bytte topcase.

Jag får rota i det imorrn. Nu är det för sent för att göra något annat än att klaga i alla fall...

Natti!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0