Alltså...

...Inte för att outa något speciellt företag, men är det inte lämpligt att de som arbetat en längre tid även får lön för det enligt överenskommelse?

Jag har i flera veckor försökt få ut lön för ett arbete som jag utfört under höst och vinter, men utan framgång och jag tycker att det är lågt att inte stå för sina åtaganden.

Jag vet inte hur många gånger jag var på väg att lämna och kasta in handduken under hösten men låtit bli eftersom jag stod vid mitt ord och eftersom jag ser det som en självklarhet att göra klart de åtaganden jag har tagit på mig, så att nu utsättas för den här behandlingen av det ställe som man nästan såg som ett andra hem tycker jag är under all kritik.

Så, nu har jag fått ur mig lite ilska. Synd att ilskan inte betalar mina räkningar.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0