Mitt-i-natten-bloggande...

...Älskling vaknade nyss av att hennes telefon ringde. Det var något gammalt ragg hon inte pratat med på flera år som ringde med förevändningen att han ville snacka skit (klockan fyra på morgonen!). Ringer man ett gammalt ragg klockan fyra vill man inte snacka skit, så enkelt är det. När Älskling köper sin nya mobil berättade hon för mig att hon kommer att byta nummer. Jag undrar varför?

Anledningen till att jag skriver ett par rader nu är för att förekomma Älskling, som piggade på sig när hon nu blev väckt, som bestämde sig för att blogga istället för att somna om. Haha! Jag hann först.

Nu tänker jag leta upp nån bra film att kolla på och sen ska jag nog faktiskt försöka att sova lite, även om jag säkerligen kommer att misslyckas. Har man ätit sovpiller de senaste fem åren och sen slutat helt tvärt är det kanske inte så konstigt, eller vad säger du?

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0