Thunder road...

...Skulle man [läs: Anders] behöva välja en specifik låt som var den enda låten man sedan fick gråta till under resten av sitt liv så skulle den här komma högt. Kanske på förstaplats till och med. Den skulle definitivt ligga på topp tre.

Jag vet faktiskt inte vilken låt jag skulle välja om jag var tvungen att välja bara en gråt-låt, men nog har Thunder Road en stadig medaljplats i min lista med potentiella kandidater. Man får gråta till The Boss. Det är tungt. Det är bräckligt. Det är vackert. Det är manligt. Det är kärlek.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: springsteen rules

håller med riktiga män kan erkänna att de gråter.

the boss funkar alltid, hur man än mår. en underskattad skiva när man är nydumpad och nere är "devils and dust". passar perfekt tills man hittar fotfästet igen.när du mår bättre byt till "the rising"=)

2010-01-10 @ 03:22:33

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0