Det var en så skön känsla...

...när jag insåg
  • att jag nu inte längre behöver tänka ut nya strategier för att hantera bråken som jag visste skulle uppstå när jag väl kommer hem
  • att jag inte behöver anpassa mina tider efter någon annan än Ayla
  • att det är skönt att vara ensam ibland
  • att det var ovärt att idealisera henne
  • att hon inte är värd min energi
  • att hon inte är mitt problem längre
  • att jag borde lämnat det sjunkande skeppet för redan ett år sen
  • att det faktiskt kan vara kul att vara singel
och framförallt
  • att det är skönt att hon inte är en del av mitt liv längre
Jag mår så mycket bättre utan henne och det känns episkt att ha nått den insikten.

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Bra där lillebror!

2010-04-05 @ 13:06:06
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: sandra

tjoho för dig!

2010-04-07 @ 12:43:22
URL: http://ollikk.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0