Segt med uppdateringar, men jag ska bli bättre...

...Det finns så mycket att skriva om just nu att jag inte vet var jag ska börja. Jag har varit med om en massa helt galet roliga saker den senaste tiden - det roligaste nu i helgen på min morbror Davids bröllop med den underbara Ellen. Jag har gjort mig massa nya roliga bekantskaper som jag skulle kunna skriva om, jag har hållit tal inför min klass, på min morbrors bröllop och kommer att hålla ett tal nu på torsdag inför klassen igen. Jag skriver också för vår skoltidning, Lösnummer, och är med i Radio Campus. Men just nu orkar jag inte skriva om något av det där.

Ikväll får ni hålla tillgodo med två riktigt sjuka, men roliga musikvideor. Den första är en tribute till filmen När Lammen Tystnar, den andra är en låt som heter The ghost of Stephen Foster.

It rubs the lotion on it's skin...

 

The Camptown ladies never sang...


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0