Om bloggandet...

...Jag har inte glömt bort dig. Jag har bara haft jävligt fullt upp den senaste tiden.

Så fort jag hinner ska jag sätta mig ner och skriva några riktigt intressanta rader som får dig att tänka lite, lägga in lite intressanta eller roliga bilder som får dig att skratta lite och gör dig på lite bättre humör. När jag orkar ska jag börja kommentera nyheter igen.

Medan du väntar får du gärna läsa igenom mina gamla inlägg en gång till. Det är fler än 666 inlägg, så du har lite att göra om du ägnar varje en minut i snitt.

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Orka läsa gamla saker... Vill jag göra det så kan jag ju läsa i min egen blogg, så att jag får läsa nåt kul ;P Nej, men lite uppdateringar får du allt slänga upp! Ett mms eller två kanske?

2009-10-15 @ 09:21:36
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0