Vad jag borde skriva om...

...Jag bad dig att komma med idéer om vad jag borde blogga om och två förslag har hittils dimpit ner bland mina kommentarer.

Det första förslaget kom från Cattiz som skriver:

"Då tycker jag att du ska blogga om sexköpslagen som en del vill ha bort och andra sprida över hela Europa. Du brukar vara bra på att tycka och tänka om saker och ting :-)"

Såhär skriver Malin:

" Mitt förslag till ämne: det svenska samhällets syn på våldtäkt är det det svenska samhällets fel att brottsligheten/skadegörelsen i ghetton är hög eller är det invånarnas fel? Medias påverkan på människor idag Madeleinefallet, var det föräldrarna eller inte?"

Båda förslagen är bra, men jag vill gärna ha fler så jag har lite att välja mellan. Just nu hinner jag hur som helst inte skriva något längre oavsett vilket ämne som står till buds. Jag ska åka till Stockholm i morgon och träffa min faster och kommer således inte att kunna blogga som vanligt (eventuellt tar jag med min lilla journal och bloggar "manuellt" via mobilen, men jag vill inte lova något för tidigt). Har du tur så kanske jag kan ta mig tid att skriva ihop något i Stockholm som jag postar när jag kommer hem. Om du har tur. Jag kommer ju att ta med mig datorn i vilket fall som helst.

Just nu ligger jag och Älskling i sängen med varsin laptop på magen. Jag letar efter något bra att titta på när jag är hos Kickan, som min faster heter, och Älsklnig läser... BLONDINBELLAS BLOGG(?!!). När jag är klar med mitt surfande är det dags att lugnt och stilla somna in till Frasier som är en av världens roligaste komediserier enligt undertecknad innan jag ska bege mig på min stora resa upp till huvudstaden i morgon.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0