Snart STHLM...

...Måtte jag bara hinna packa och äta lite frukost först bara. Jag är så otroligt trött och seg eftersom jag fortfarande inte reparerat mina dåliga sömnvanor, men det får gå.

Hoppas att ljud och bild är i synk när jag kollar på film i mp3-spelaren på bussen. Det vore störigt att vara tvungen att plocka fram datorn. Och så hoppas jag naturligtvis att du får ett par sköna dagar. Om du känner att du får tråkigt kan jag rekommendera mina tidigare inlägg; det finns nog en 400-500 stycken nu som du kan kolla igenom medan jag är annorstädes.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Om man redan läst dina inlägg och inte känner för att läsa om dem då? Seriöst! Du har varit asdålig på att blogga på senaste och så fort du får tid så skriver du ett dåligt inlägg om att du inte vet vad du ska skriva om och hittar på en ursäkt att smita :P Dålig stil, brorsan... Dålig stil :P

2009-05-20 @ 12:39:07
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0