Produktivt kollationeringsmöte med WireTap...

...Idag har jag varit effektiv. Jag tycker om att vara det. När det ges tillfälle till både det och produktivitet mår jag ännu bättre. Idag har varit en sån dag.

I morse när jag vaknade frågade
Älskling mig om jag ville hänga med ut till vår lilla kolonilott som vi delar med hennes mamma och syster så vi drog oss ut dit under dagen. Det var trevligt väder och hur skönt som helst att få komma ut lite i solskenet och jag tror till och med att jag lyckats få lite färg i ansiktet idag. Väl därute satte vi oss i gräset och tog en liten fika vid ett gammalt gistet bord vi har där. När det var gjort fick jag och min svåger den stora äran att införskaffa en vattenkanna till vårt lilla paradis så vi drog oss bort till Ö&B. Där var vattenkannorna dåliga tyckte vi så vi tog oss därifrån till Plantagen där vi tänkte att kannorna borde hålla lite högre kvalitet. Det gjorde de också men de var väääldigt mycket dyrare också, förrutom de exakt likadana kannorna som de vi hittat på Ö&B som på Plantagen var dubbelt så dyra. Resan gick alltså tillbaka till Ö&B som vi lämnat nyss och allt som allt var vi borta i mer än en timme på vattenkannejakt.

När vi kommit hem därifrån
tog jag mitt pick och pack och drog mig ner till Hannes eftersom vi bestämt att vi skulle repa idag, han, jag och Alle så vi satte oss och drog av ett set. Vi fick riktigt mycket gjort under de tre-fyra timmar som vi satt och spelade ihop oss så nu har du lite att se fram emot. Den 13 maj ska vi (jag, Hannes och Alle) spela på stans enda gayklubb, nämligen Seaside så jag tycker att du ska samla ihop dina vänner och komma och se oss. Man är naturligtvis välkommen även om man inte är bög eller flata och du kommer nog att få en rolig och spännande kväll skulle jag tro. Mellan 18-21 är det tänkt att vi ska spela på det café som de har öppet då och efter det kommer det att finnas möjlighet att ta sig en eller ett par öl i baren.

Vi har även bestämt vad vi ska kalla oss för, åtminstone temporärt, så när du ser en affisch som säger att WireTap ska spela så är det oss den syftar på.


Kommentarer
Postat av: uFo

13-maj you say. Seaside har man ju vart på ett par gånger. -läs inte in för mkt i detta-



så det kan ju bli att man råkar snubbla förbi =) om inte bara för att mobbas.

2009-05-07 @ 11:44:05
URL: http://zakenaio.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0