Jag är för lat helt enkelt...

...Jag skiter i disken ikväll med och skjuter istället upp den till imorrn när Älskling är på jobbet. Jag skjuter upp bilderna  som jag lovade att posta på skiten också. Dessutom har jag fått årets första myggbett. På kinden utav alla ställen. Bajs!


AJ! Du ser det antagligen inte, men precis där jag pekar blev jag stungen av myggjäveln...


Idag har egentligen inte varit en så jätteproduktiv dag eftersom jag är så trött när jag vaknar. Jag har ju superproblem med det här att somna, även om det börjar bli lite bättre nu (hoppas jag) sen jag skaffade min nya sovmask från Apoteket som faktiskt inte kostade mer än 70 spänn.

Vid tresnåret i eftermiddags ringde telefonen. Det var jobbet som jag har fått som hade ett telefonmöte med alla butiksdemonstranter. Nästan en timme spenderades i telefon med vår kontaktperson som delgav oss en bra massa information. Och på måndag är det dags för första butiken. Om du bor i Mantorp kan du se mig på Citygross från lunch till stängning.

Ses vi där?

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0