Skamlös reklam och viktig samhällsinformation från PP...

...Jag har, som du kan se, lite annonser här och var på min sida och nu har jag äntligen lyckats göra ett avtal också med som jag velat länge. är ju faktiskt den enda av de lagliga tjänsterna som jag är riktigt nöjd med eftersom det går så förbannat smidigt att hitta det jag vill ha. Bra kvalle är det på låtarna också. Ok, det kostar ett par spänn per låt, men vaffan! Så snål är jag inte. Och dessutom är det lagligt.

Nej, dagens skamlösa reklam får helt enkelt bli för eftersom man hittar så sjukt mycket bra saker där att det inte är klokt. Mycket gratisgrejer har de ju också; poddsändningar och filmklipp och sånt. , jag gillar dig.

Sen har jag andra roliga nyheter
att presentera. Idag blev PiratPartiets kampanjfilm inför EU-valet klar, och som den vänliga själ jag är kan jag faktiskt visa dig den här redan ikväll (jag är förresten själv med i den ett par gånger):


Kommentarer
Postat av: ellen

okej. bra, men...vem fan är kajal-killen, och varför låter du som en dagis-fröken? :-)

2009-05-08 @ 14:17:46
Postat av: malin

du och jag har en playlist nu=)



http://open.spotify.com/user/malierin/playlist/6zuKBc5yvCWiJbI6TIPp1x

2009-05-08 @ 15:53:53
URL: http://redheaded.blogg.se/
Postat av: Malin

ÄNTLIGEN har jag lärt mig hur man lägger upp länkar... Now you have a place in my heart! =) Kram

2009-05-09 @ 00:26:22
URL: http://lifeofmalin.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0