En snabb uppdatering av min dag...

...Jag har varit hundvakt, fikat på Tyska torget med Jenny-Penny, Robban och Alex, träffat Seaside-Roger uppe vid Älsklings jobb, träffat Oscar, träffat Spinko, gått hem med hundarna, klickertränat Spiken, varit tvungen att dela med mig av Spikens godis till Arwen som också reagerade på klickern, diskat lite mer än hälften av disken, hälsat på Älskling när hon kom hem, kollat på Frasier, handlat godis och snabbmat för att fira att det är helg, ätit snabbmat och godis, druckit tre öl, tittat på mer Frasier, försökt se början av Valkyria men stängt av på grund av bristande intresse, gläppat runt mellan kanalerna i Boxee och lekt med min nya fjärrkontroll, tröttnat på Boxee's kanalutbud, slösurfat lite, hittat en dokumentär om ordet "Fuck", tittat på ungefär en tredjedel av den och bloggat.

Nu ligger Älskling och sover; själv halvligger jag i sängen med min laptop i knäet och bloggar. Jag ska väl försöka titta färdigt på den där dokumentären och sussa lite jag med.

Förresten ligger min artikel fortfarandeNewsmill's förstasida. OCH på DN's förstasida.


Kommentarer
Postat av: Jonesy

Meh! Tänker du inte ens NÄMNA att det var systeryster som du var och fikade med på tyska torget?

2009-05-24 @ 10:11:53
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0