Dåligt bloggande från min sida...

...Hej igen,

Som du märkt har jag återigen varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Det ska det bli ändring på. Jag har nämligen en idé. Om du skickar in något riktigt intressant förslag på ett bloggbart ämne så lovar jag att skriva ett inlägg om just det. Om det är tillräckligt intressant, det vill säga...

Annars har jag inte gjort så mycket sen sist men en liten update skulle kanske vara på sin plats ändå:

Jag har fyllt 23, jag har varit full under helgen och jag har träffat gamla vänner. Egentligen kan man inte ha det så mycket bättre än så. Jag har även varit i gasen och letat jobb (det har inte gett något hitills men skam den som ger sig) och jag har kommit på att jag kanske skulle må bättre i munnen om jag skaffade en bettskena. Jag har kollat vad bettskenor kostar och insett att jag skulle ruinera mig om jag ens började överväga att skaffa en. Jag har fått konstiga cigaretter från Indien av Adrian som jag ska träffa om en halvtimme förresten och jag har öppnat ett konto på last.fm efter inrådan av vänner.

Nu har jag även slösat bort ett par minuter av ditt liv med den här lilla texten så nu är allt i fas igen.

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Har du ingen egen fantasi?

2009-05-18 @ 16:23:26
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Jonesy

Efter att ha skrivit ett inlägg från bara hjärtat ja. :P

2009-05-18 @ 18:26:48
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Cat

Då tycker jag att du ska blogga om sexköpslagen som en del vill ha bort och andra sprida över hela Europa. Du brukar vara bra på att tycka och tänka om saker och ting :-)



Och så skrev du ju att du skulle lägga upp bilder på vad du hade fått av flickvännen, hur blir det med det? :p



Kram

2009-05-18 @ 19:20:17
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com/
Postat av: Jonesy

Vad hände med inlägget du skulle skriva "från hjärtat" igår då?

2009-05-19 @ 09:37:15
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Malin

Dåligt med bloggande är du inte ensam om... =) Men jag återuppstår som fågeln Pheonix ur askan...



Mitt förslag till ämne:

det svenska samhällets syn på våldtäkt

är det det svenska samhällets fel att brottsligheten/skadegörelsen i ghetton är hög eller är det invånarnas fel?

Medias påverkan på människor idag

Madeleinefallet, var det föräldrarna eller inte?



Ojojojojoj, hoppas du väljer ett av dom iaf!!! =)

Kraaam

2009-05-19 @ 18:50:52
URL: http://lifeofmalin.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0