Dags att gå till sängs...

...Dagen är slut och det är dags att sova nu.

Idag har varit en aktiv dag, trots bakfylla och missade flyttkartonger (jag skulle hjälpa en vän att flytta, men missade det på grund av försovning). Det var bra stämning på partimötet och det planerades en del inför demonstrationen mot storebror som går av stapeln på torsdag. Själv kommer jag tyvärr dock inte att kunna närvara eftersom jag har mitt enda inplanerade jobb under sommaren då. Det har jag likaledes i morgon.

Du är hjärtligt välkommen till CityGross i Mantorp imorrn där jag kommer att stå och dela ut bröd, likt en viss Jesus på berget, till den som är hungrig mellan mjölkdisken, charkdisken eller godishyllorna och inte har lust eller ork att masa sig ut och köpa en korv utanför affären.

Nattinufsan!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0