Världens starkaste dansare...

...Som den pensionär man blir när man inte får käka gott eller dricka sprit utan istället förpassas till hemmets fyra väggar har jag ikväll (halvhjärtat men ändå) följt finalen av Let's Dance på tv och ta mig fan om det inte var sveriges egen motsvarighet till Hulken som tog hem segern. Magnus Samuelsson är ju känd som världens starkaste man så att han skulle plocka hem den här segern var ändå lite otippad även om han under hösten lyckats vinna svenska folkets hjärtan med den sköna mjukis-attityd som de flesta nog inte trodde att ett kylskåp som Samuelsson kunde ha.


Världens starkaste dansare?

Personligen tycker jag att det var honom väl unt att vinna den där glasdojan och att han förtjänade den. Har man visat sig för svenska folket i kläder som de på bilden ovan måste man kompenseras på något sätt tycker jag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker också att det var helt rätt person som vann trots att jag bara sett lite snuttar av programmet!

Kylskåp, det var en passande beskrivning :)

2009-03-28 @ 19:28:59
URL: http://jagarjantan.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0