Vad är det som skapar mina sömnproblem?

...Nu har jag gjort det igen. Eller alltså, misslyckats med att göra det snarare. Jag har inte kunnat somna i natt heller och jag vet inte varför.

Jag sov rätt länge idag, men jag är sjuk så jag ser inget fel i det. Det berodde väl också delvis på att jag inte somnade förrän runt nu igår heller. Men i natt är jag inte ens trött och jag vet inte vad det beror på. Jag har ju tagit min sömntablett som jag ska så jag antar att det är något fel på mig...

Nu sitter jag ute i köket för att inte väcka Älskling när jag knattrar på datorn (och för att jag håller på att värma resterna från middagen) eller när jag kollar på film, men jag kan inte sluta undra varför det är såhär. Varför kan vissa somna medan andra behöver tröttas ut med hjälp av sömnpiller och annat trams för att ens bli lite halvslöa? Det kan vara värt att undersöka för den som orkar...

Själv orkar jag inte så mycket just nu mer än att slappa; surfa runt och slöglo på lite film är väl ungefär det jag ägnar mig åt just nu. Jag har i alla fall tittat ikapp i tre av de serier som jag följer så det är väl alltid en bedrift (om än så liten) antar jag. Nej fan! Jag måste försöka sova lite nu!!!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0