Matförgiftade smålänningar...

SvD.se kan man idag läsa om 600 stackare som blivit magsjuka efter att ha ätit på en lokal pizzeria i Jönköping. Jag tänkte att de kanske skulle slå sig ihop med Restaurang Spiran där både jag, Älskling och en kompis till mig blivit illamående eller matförgiftade efter att ha ätit helt olika maträtter (vid olika tillfällen dessutom!). Det vore väl en bra PR-grej? Jag tog mig förresten friheten att knåpa ihop en liten reklamannons som jag funderar på att sälja till Spiran. Det var väl storsint av mig? Blev den inte fin så säg...


Nog är det så att allting går att sälja med mördande reklam...

Kommentarer
Postat av: Fagel

"Älskling och en kompis till mig blivit illamående eller matförgiftade efter att ha ätit helt olika maträtter (vid olika tillfällen dessutom!). "



Vid olika tillfällen? Seriöst? Lärde ni er inget första gången eller? Ha h aha ha. Ni är underbara...!

2009-03-25 @ 19:02:09
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0