Nu fyller Barbie 50 år...

...så jag är väl tvungen att gratulera tanten. Här på DN:s sida hittade jag en best of-lista med Barbie-reklam från 50-talet och framåt. Tänk hur ung och fräsch hon ser ut, trots att hon nu är i klimakteriet. Fast jag vet inte om jag tycker att det är så passande att en medelålders kvinna som hon klär sig så ungdomligt som hon gör.

Jag misstänker att botox- och kollagenbehandlingar är inblandade i den här konspirationen...


Ser hon inte jääävligt plastikopererad ut för att vara 50 år?



Kommentarer
Postat av: Frida

Jo eller så.... Ja faktiskt:)

2009-03-09 @ 22:58:30
URL: http://www.metrobloggen.se/oj

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0