No sleep until baptism...

...Så var det bara ett par timmar kvar tills man skulle sjunga på sin kusins dop då. Inte för att jag är nervös eller så... El Maco var en riktig gentleman och lånade ut sin gitarr till mig också så att jag har en som faktiskt funkar som den ska. Det känns bra. Sen valde jag en låt som vare sig innehöll ordet Gud, Jesus eller ängel. Det känns också bra. Det känns väl lite sisådär att sjunga på just ett dop, men jag tänker inte tråka ut er med det idag. Däremot kanske jag tar med mig Illusionen om Gud och ger min kopia till prästen. H*n lär ju behöva den mer än mig egentligen...

Kommentarer
Postat av: Josefine svarar

HA! Vadå skitsnack? Det blev ju ingen film... =P. Och ger du din kopia till prästen så skäms jag över dig. Puss!

2009-03-14 @ 10:01:47
URL: http://inhercloset.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0