Jag kommer snart, jag ska bara ta en cigg...

Det här kan nog placera sig i dagens WTF-kategori. Jag satt nämligen och slösurfade med datorn i knät medan jag tittade på House på fyran och snubblade över den konstigaste nyheten jag kommit över idag på SvD. Det hela handlar om en 25-åring som sitter i ett fängelse i Georgia i USA som lyckades att smita därifrån genom en dörr som glömts olåst. Det roliga som fick mig att le här bakom skärmen var att killen, precis lagom när vakterna hittat den olåsta dörren och lagt ihop ett och ett, hittas när han är på väg tillbaka till fängelset! Han hade under sin korta tid i frihet brutit sig in i en närbelägen kiosk och stulit 14 paket cigaretter innan han beslutat sig för att vända hem till cellen igen. Kan det vara så att han behövde eld kanske?


Var det bara tändaren som fattades?



Kommentarer
Postat av: Jonesy

http://intressant.se/



Om du inte redan har hittat den sidan så är jag säker på att du skulle uppskatta den.. Känns du på något vis ;)

2009-03-11 @ 08:28:48
URL: http://jonseythekatt.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0