En ny människa...

...Såhär väl hemkommen från gymet kan jag lugnt konstatera att det är förbannat skönt att träna när man väl kommer dit. En stund på CT-maskinen och lite mage fick det bli idag. Mer hann jag inte med eftersom jag skulle möta Älskling som slutade jobba vid halv sex (hon hade inga hemnycklar med sig idag).


Såhär hade jag kunnat bli om jag fått träna så länge som jag ville.


Nästan direkt efter att vi kom hem så vände vi i dörren och passade på att gå ut med Spiken medan vi gick till Hemköp för att köpa middagsingredienser (det blir kycklingpanna med tagiatelle om du är nyfiken). Har du tur så kanske jag fotar maten. Men när vi kom hem sen så var jag syndig nog att äta en chokladboll som Älskling smusslat med sig från jobbet så nu känner jag mig fet igen. Men det går väl över...


Det kan inte bli mycket mer PK än såhär tror jag...


Kommentarer
Postat av: Fagel

Ha ha ha... Snacka om PK. Lysande kul bild.

2009-03-08 @ 13:46:53
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0