Dags för en spännande utmaning...

"Regler: Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga och du får inte hitta på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på namnfrågan). Lycka till!"

1. Vad heter du? ANDERS
2. Ett ord på fyra bokstäver: ANKA
3. Flicknamn: AMANDA
4. Pojknamn: ALBIN
5. Yrke: ALLSYSSLARE
6. Färg: AZURBLÅ
7. Klädesplagg: ARMANI
8. Mat: APELSINSKYCKLING
9. Sak i badrummet: ADIDASPARFYM
10. Plats/stad: ARVIDSJAUR
11. En orsak att vara sen: ANNAT ATT GÖRA
12. Något man skriker: AJ SOM FAN!
13. Film: A TALE OF TWO CITIES
14. Något man dricker: APELSINJUICE
15. Band: AC/DC
16. Djur: APA
17. Gatunamn: ALEKÄRRSVÄGEN
18. Bil: ASTON MARTIN
19. Sång: A DAY IN THE LIFE

Bollen passas vidare till: Älskling, Jenny och Fraggelberg!

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Så! Jag har fyllt i skräpet och publicerat på min blogg :P

2009-03-11 @ 21:40:08
URL: http://jonseythekatt.blogg.se/
Postat av: Fagel

Gutten morgen lixom. "Tack" för utmaningen. När jag vaknade i morse hade jag en sådan enorm lust att hitta på saker på H och så fanns det en utmaning där. Helt sjukt. Undra var som händer om jag vaknar och har ett begär efter storbystade blondiner? :)

2009-03-12 @ 07:17:26
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0