Att sova av sig själv...

...I natt behövde jag faktiskt inte ta något sömnpiller för att somna. Jag låg och vred mig en bra stund innan jag blev sömnig men jag lyckades ändå dra ner den där mentala rullgardinen tillslut. Ändå känner jag mig inte totalt utvilad; jag vaknade snorigare i morse än jag varit nån gång under den här förkylningen och jag kände hur hela näsan pulserade. Men jag ska inte tråka ut dig med äckliga detaljer rörande mitt slem.


Yrvaken sjukling...

Nu ska jag gå ut med Spiken, som faktiskt ser mycket bättre ut i tassen idag (jag kommer ändå vara tvungen att tvätta tassen när vi kommer in) och sen ska jag försöka pressa i mig lite frukost. Älskling är på jobbet så en balja kaffe och den där sista glassbåten låter ju inte helt dumt..?

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0