Är det bara jag som tycker att det känns fel?

Jag surfade in på aftonhoran aftonbladet och läste att Popkungen (aka Wacko-Jacko) planerar att adoptera barn och även om det känns lite förmätet att inte lyckönska en fblivande örälder, dessutom någon som beslutat sig för att hjälpa ett av de många utsatta barnhemsbarn som finns i världen, så kan jag inte hjälpa att jag känner att något inte är rätt. Även om vi lägger bort pedofilryktena och istället fokuserar på andra saker så ser åtminstone inte jag hur Michael Jackson skulle bli en toppenpappa detta barn. Jag hittade en video på youtube som sammanfattar lite utav det jag känner. Det är en visa med anledning av när Michael dinglade med sin son Prince Michael II från en balkong på fjärde våningen för ett gäng paparazzi's 2002.


Ska den här killen verkligen ha fler barn?

Förresten, är det bara jag som ser likheterna med Shredder från Turtles?


                                         Shredder?                                              Jacko?

Jaja. Det får vara hur det vill med det här så länge jag slipper betala familjen Jacksons terapiräkningar...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0