Kort uppdatering från Fjällbacka...

...Jag sitter hos Micke och Bimmer och använder deras dator just nu. Jag har varit här i ett dygn och jag älskar redan samhället. Här skulle man lätt kunna bo på äldre dar...

När jag kommer hem ska jag visa dig lite bilder, både på Micke, Bimmer och deras husdjur, men också på miljön och det fina landskapet häromkring.

Idag har vi varit på Systembolaget i Grebbestad och inhandlat kvällens rusdrycker och sen har vi i stort sett bara tagit det lugnt och njutit av det fina vädret. En kort tur in till Hamburgersund har vi också företagit oss. Imorrn ska vi åka ner till stranden och bada.

Det enda som
fattas mig är min underbara Älskling och våra bebisar (djuren). Jävlar vad jag saknar dem. Du kan ju tänka dig själv hur svårt det är att byta en stor skön säng med världens mest underbara fästmö, minst en hund och katten mot en soffa i ett vardagsrum.


Är det konstigt att jag saknar det här?


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0