Ett kärt återseende och bakis-frukost...

...Igår kom Macke hem från det soliga Sevilla, där han varit och studerat, vilket naturligtvis skulle firas med bomber och granater. En fantastiskt kväll blev det, med goda vänner, studentmössor så långt ögat nådde och en underbart onykter Martin som senare kraschade på vårt golv när vi hade efterfest.

Jag är lite sliten och trött ikväll så jag lägger inte upp så många bilder nu. Jag tänkte faktiskt sova lite också.


Jag (bakom kameran), Josefine och Macke är på väg ner till Hugo's för att slå klackarna i taket bland alla studenternas vita mössor tillsammans med Ricke, Maria och Malin m.fl...


Macke släpper loss på dansgolvet... (jag hatar kvalitén på bilderna från min mobilkamera så du som läser det här vet nu härmed att du är hjärtligt välkommen att ge mig en ny närsomhelst när du känner för det...)


Manlig kärlek mellan två studenter. Den byxlöse är släkt med Josefine. Han sov sedan på vårt vardagsrumsgolv ibland kläderna från en, för ändamålet strategiskt utplacerad, påse med smutstvätt...

Jag kom på en sak! Nu skrev jag ju ingenting om bakis-frukosten vi åt i morse. Den var god...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0