Där de härliga lagrarna gro...

...Sista dagen på jobbet, jag blev precis klar med rapporteringen och det känns både tråkigt och skönt på samma gång. Skönt att vara klar med just det, tråkigt att det inte finns något nytt runt hörnet som jag kan ägna mig åt i sommar.

Idag tog nästan hela stan studenten
och under tiden som Älskling var på två(!) utspring (med tillhörande studentmiddagar) stod jag och delade ut mina små smakprover på CityGross. Det var inte så kul som man kan tänka sig, men det kunde ändå varit tråkigare. De två studenterna är släktingar till min kära sambo och jag har än så länge inte hunnit dela brythjärta med dem ännu, så jag tror inte att någon av dem gråter sig till sömns för att jag valde att spendera en av mina fem(!) arbetsdagar på jobbet istället.

Ikväll ska Macke sova över. Han kom precis hem från det soliga Spanien och nu är det dags för party party!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0