Dagens uppdatering...

...Idag var det tänkt att vi skulle gå ner till stranden och bada, men eftersom Bimmer blev dålig gick jag och Micke ner och tittade på stan. Fjällbacka är litet, men satan vad mysigt det är.

Tyvärr blev också Micke dålig när vi kom hem; vi hade suttit nere på en brygga och tagit en varsin öl och haft det mysigt, men efteråt blev han så dålig. När vi så kom hem fick jag leka kock, och inte mig emot, eftersom jag älskar att laga mat. Middagen som serverades blev fläskfilé med champignon och baconsås och när jag kommer hem kommer det också en bild på det. Det kan du vara så säker på.

Älskling och jag
pratade i telefon förut och jag saknar henne så jag håller på att spricka. Det ska bli så skönt att få se henne och hundarna igen när jag kommer hem på tisdag morgon. Bussen går halv nio ifrån Uddevalla och jag kommer inte att vara hemma i Norrköping förrän tidigt på tisdag morgon (runt halv fem eller så).

Det kommer antagligen inga fler uppdateringar ikväll, men imorrn kommmer det en och på tisdag ska du få se på bilder, det kan jag lova dig. Satan vad jag springer runt och fotar. Det blir inte mycket annat gjort här tycker jag nästan...

Kommentarer
Postat av: Josefine svarar

Älskling, jag saknar dig! Du får aldrig mera vara borta så här länge, diskbänken är full av disk och jag har inte lagat någon ordentlig mat sen du åkte... allt är så tråkigt! Får gå på promenad själv, ligga och sola själv, äta glass själv... BLÄ!



Jag är en usel hemmafru!

2009-06-29 @ 13:11:51
URL: http://inhercloset.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0