Bakfylla och Prison break går hand i hand...

...Idag har jag inte gjort annat än att titta på Prison break. Det enda stopp jag gjort var när jag gick till affären och köpte mat och när jag lagade till middagen. Det finns ingenting som är lika spännande att titta på när man är bakfull och trött som ett bra avsnitt av Prison break och idag har vi sett klart säsong ett.

När Macke kommer hit igen så tar han med sig säsong 2 och 3 på dvd, men tills dess får vi hålla tillgodo med thailändska undertexter och skitkvalitet medan vi tittar eftersom vi streamar. Vill inte missa en sekund nu... Så sjuuuuuuuuuukt spännande!


Hur ska de klara sig? Macke, du har gjort oss till junkies, din jäääävel!


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0