JAG KOM IN!!!

Det kan du ge dig fan på!

I höst börjar jag på Retorikprogrammet på ÖU. Hejdå, Norrköping!

Hejdå alla mobbare, tjuvar, knarkare och annat pack som gjort min tillvaro till ett rent helvete under min uppväxt och min vardag; jag ser er på stan och jag vet att ni ser mig med. Passa på att säga hejdå nu, för om en dryg månad kommer ni inte hitta mig i Norrköping längre.

Men mitt i all glädje är jag tyvärr också tvungen att säga hejdå till alla mina vänner som faktiskt betyder hur mycket som helst för mig; ni som gjort mitt helvete underbart. Ni som kommit med självlysande rosor mitt i mörkret. Ni vet vilka ni är och det är nog bäst att jag inte nämner nån så att ingen blir glömd.

Jag är så jävla lycklig just nu.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0