Prison Break och en stackare till valp...

...Det har varit lite dåligt med uppdateringar de senaste dagarna, och jag väljer att skylla det på hettan som äntligen återvänt till "Norrpan". Solen gör mig trött och yr... Eller nåt.

Ikväll har jag,
Älskling, Macke och Malin haft en redigt skön Prison Break-kväll. Vi måste vara de enda som inte sett färdigt säsong fyra ännu, tror jag. Ikväll brände vi av åtta avsnitt. Nice.

Arwen har fått urinvägsinfektion. Stackaren. Det är inte lika nice. Vi ska åka till veterinären i eftermiddag och låta honom praktisera sin voodoo på henne. Hoppas att allt går bra bara. Veterinären som vi har bokat tid hos är en kollega till Bengt Röken, som är chefsveterinär för Kolmårdens Djurpark, så jag misstänker att han är bra, även om han verkade lite grumsig när jag pratade med honom i telefon.

Nu ska Anders sova strax. Nattinufsan!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0