Nu har jag nog världens tröttaste valp här hemma...

...Idag har vi varit i rastgården i flera timmar. Oj vad trött hon är nu!

Det började med att jag och Arwen gick dit runt 12-snåret för att hon skulle få leka av sig lite; vi har kommit fram till att vi måste börja gå till rastgården varje morgon för att hon ska vara lite lugnare på kvällarna. Hon blev jätteglad av att få komma ut och springa lite och rusade runt i stora cirklar och tumlade fram under stor kalabalik. Det såg jättekul ut att se på.

Efter en stund kom en tjej förbi med en schäferhanne som hon fick busa lite med. Först var hon ganska blyg och rätt så reserverad, men efter en stund så lossnade det och de busade ganska bra tillsammans. Men det bästa kom när schäfer-kvinnan gått därifrån.

Medan jag var och köpte fika och fyllde på Arwens vattenflaska kom det en boxerhanne till rastgården och när jag kom tillbaka höll de på att busa för fulla muggar.

Nu ligger hon i en pöl av svett och dregel på golvet och flåsar, så hon kommer nog att sova riktigt gott ikväll. Och har vi tur så kommer boxerhannen dit imorrn igen med sin lill-husse...

Bilder på spektaklet
utlovas om en stund. Först måste jag hinna lägga över bilderna i datorn och klippa lite i det som vi filmade.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååh :D Valpar är så enormt söta ^^ VAd är det för ras?

2009-07-17 @ 01:41:17
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar: Åh, så sött med en liten boxarvalp ^^ SJälv har man en Eurasier om du vet vad det är? :)

2009-07-17 @ 11:43:24
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: HAnna

svar: Haha okej. jo google kan va bra att ha ibland :)

2009-07-17 @ 18:58:34
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0