Nu har jag varit dålig med uppdateringar märker jag...

...Och det trots att jag, på grund av arbetsbrist, är praktiserande hemmaman. Konstigt.

Dagen har gått åt till att se till hundarna och att dega i stort sett. Jag har spelat dataspel också. Jag har kommit på att det faktiskt är rätt så skoj.

Dels har jag fixat en emulator så att jag kan spela massa gamla Sega megadrive-spel vilket man kan fastna rätt så hårt för, men spelet som har fått mest uppmärksamhet idag är Postal 2, spelet som blivit utnämnt till världens mest våldsamma spel. Roligt som bara attan faktiskt.


Spelet går i stort sett bara ut på en sak: döda så många du kan på de mest brutala sätt du kan komma på. Jag förvånas över hur roligt jag faktiskt tycker att det kan vara att hälla bensin på någon och tutta på, eller att slå ihjäl folk med spade. Man kan göra värre saker än så, men det kanske inte behöver berättas om i skrift.


We don't need no water, let the motherf*ckers burn. Burn, motherf*cker. Burn...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0