Nybliven yuppie trots alla bedragare på nätet...

...SvD och HD rapporterar om en ökning av bedrägerier på internet. Själv kan jag stolt meddela att jag tack vare min överintelligenta vänstra hjärnhalva faktiskt klarat mig jättebra från att drabbas av den typen av brott och att jag istället nu har en massa pengar på ingående. Igår fick jag nämligen ett mail där det stod att jag vunnit £850,000.00 (alltså nästan 11 miljoner i svenska pengar!). Fatta oddsen för det, liksom. Jag som inte ens köpt nån lott!

Jag undrar vad jag ska köpa först för min storvinst? Jag har ju läst att det ska vara bra att skydda sig på internet redan innan de här artiklarna publicerades och därför funderar jag på att skaffa mig ett bra nätfiskefilter som första investering. Jag vill ju inte råka bli blåst i framtiden. Definitivt inte nu när jag precis blivit miljonär...


Mitt vinnarmail. Vilken tur man kan ha!
(Klicka på bilden för förstoring...
)

Kommentarer
Postat av: Fagel

Ha ha ha ha... Ja du vännen vad f*n ska vi göra med alla våra pengar... :):):)



Vi kan säga så här att JAG bjuder på första ölen när vi ses eftersom jag faktist fick närmare 14,000,000 SEK och du bara 11,000,000 SEK

2009-07-31 @ 11:42:23
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0