Jag kan knappast tro att det är sant...

...Jag sitter fortfarande helt chockad och försöker greppa beskedet jag fick igår. Jag kom in! Det är underbart.

Lägenhetssökandet går väl faktiskt också ganska bra; jag har stått uppskriven på bostadsförmedlingen i Örebro i nästan ett år, så jag har en del köpoäng innestående där, lägenheterna vi tittar på är jättefina och nästan alla har uteplats och är på bottenplan så att hundarna lätt ska kunna komma ut i trädgården och leka. En riktig lägenhet.

Det finns en hel del annat att ta tag i också; jag måste ringa elbolag och bredbandsleverantörer och säga upp, alternativt flytta, mina olika abbonnemang till nya lägenheten, jag måste säga upp mitt gymkort och jag måste adressändra. Vissa av sakerna går inte att genomföra förrän jag fått en faktisk lägenhet, men jag kan åtminstone ta tag i att ringa och säga upp mitt gymkort nu. Tyvärr så tror jag att det är tre månaders uppsägningstid på det, så har jag otur kommer jag få betala för både augusti och september trots att jag inte kommer kunna utnyttja det. Jag har förresten utnyttjat kortet alldeles för lite som det är.

Hursomhelst så är jag otroligt lycklig och svävar som på små rosa moln här hemma. Lite som att vara nykär och ha fjärilar i magen skulle man kunna säga. Oj vad roligt det ska bli!



Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS!!!! Nu kommer ni definitivt få besök från Trollhättan framöver... =) Gratta älsklingen med från mig!!!

2009-07-10 @ 14:15:25
URL: http://lifeofmalin.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0