Husmus i mitt hus samt världens godaste sallad...

...Klockan är 06:39 och jag har redan hunnit göra en tonfisksallad att ta med mig till jobbet. Duktiga lilla jag. Jag käkade en likadan igår och det var toppengott, så jag tänkte att jag kunde göra det idag igen. Det enda som fattas för att få pricken över i är gröna oliver, men det kan ju du ha i om du råkar ha det hemma. Som Kajsa Warg sa, "Man tager vad man haver."

För att göra en sån sallad behöver du:
  • en burk tonfisk
  • isbergssallad
  • majs
  • gurka
  • tomat
  • fetaost
  • soltorkade tomater
  • (gröna oliver)
Skär alla grönsaker, inte majsen såklart (om du inte tog en majskolv, vilket du inte borde gjort) och släng ner i en söt liten matlåda. Öppna tonfisksburken, häll av vattnet och lägg burkens innehåll i matlådan. Lägg på fetaosten och de soltorkade tomaterna sist och stäng locket på din matlåda. Öppna på lunchen. Ät och njut!


Det här är faktiskt inte min sallad (snodde den här från någons blogg), men min ser ungefär likadan ut...

Idag ska jag uppnå målet och få den där bonusen hade jag tänkt. Jag hade en dålig dag igår för jag mådde illa, så jag fick inte ihop så många mailadresser. Idag kommer jag igen med nya friska tag och kör typ tre gånger så hårt. Målet var 250 adresser för att få casha in bonuspengar, men eftersom det här har varit en sån svår uppgift (till allas stora förvåning), så är målet sänkt till 200. Hittils under de dagar jag har jobbat har jag som max fått in 160, vilket betyder att jag bara behöver 40 till om jag får in så många idag igen. Det kan bli lite smådrygt, men det är långt ifrån omöjligt.

Nu ska jag lägga mig bredvid Älskling och sova en timme till innan jag går upp och gör mig i ordning. Min skjuts ut till parken kommer hit klockan nio.

Kommentarer
Postat av: R

Yes, det är toppen, tack. Hur är det själv? Fick mig ett gott skratt när jag såg att du skrivit "Jag är en stalker" på "kom ihåg mig"-fältet haha :)

2009-07-29 @ 15:52:53
URL: http://beyondregrets.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0