Fyra timmars administration (och 499 mailadresser) senare...

...Anders kände sig matt i hela kroppen. Kvällen hade helt gått åt till det extraarbete han tagit på sig under dagen eftersom det innebar att föra över alla inhämtade mailadresser till en Excel-fil, dubbelkolla så att allt stämde och samtidigt få det hela att se snyggt ut. Det hade tagit honom hela kvällen men han hade lyckats med bravur och Anders kände sig nöjd när han tänkte på den extra lön han skulle få för sitt oförberedda övertidsarbete och han gladde sig åt att för en gångs skull kanske kunna lägga undan något till de CSN-fria perioderna, då det skulle bli skralare i kassan för hans och Älsklings del.

Precis som varje kväll upprepade han och Älskling sin vanliga ordväxling.

-God natt, Älskling!
-God natt.

-Sov gott.
-Du med.

-Jag älskar dig.
-Jag älskar dig med.

-Väck mig om du vaknar.
-Du med.

Han stoppade in sina öronproppar i öronen och lät dem växa sig stora, satte sedan på sig ögonmasken och slöt långsamt sina ögon. Ett ögonblick senare sov han lika fridfullt som ett nyfött barn...

Zzzzzzzzzzzz....

Kommentarer
Postat av: Fagel

Tjoooo!!!! Grattis till alla adresserna. Du får gärna lägga till min med så får du 500 prick. He he he. Ska bli kul att höra va bonusen var. Skulle inte förvåna mig om det är en helårsprenumeration till Hänt Extra eller nått i den stilen. :):)

2009-07-30 @ 13:02:30
URL: http://fraggelberg.blog.se

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0