Varför ska det alltid vara så svårt..?

...Att få saker att fungera som man vill?

Under den senaste timmen har jag pysslat med bloggen, trots att jag är så trött att jag knappt orkar röra mig ur sängen.

Och om några timmar kommer det kompisar på filmkväll. Det känns ju lovande.

Älskling är hos sin mamma och hon tog Spiken med sig, så nu är det bara jag, Ayla, Peggy-Sue och fiskarna här hemma.
Ayla är vår fyraåriga Ragdoll-hona, Peggy-Sue är vår råtta och fiskarna är bara jobbiga.

ayla och spiken
Jag tog mig friheten att sno den här scrapbook-bilden som Älskling gjorde i höstas. I don't think she'll mind. ;-)

Kommentarer
Postat av: Älskling

(c) Josefine Hermansson



Fuckers.

2009-01-14 @ 16:36:55

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0