Toppen med nytt topcase till min macbook...


nya topcaset, med plast och allt. :)


Då har jag nu äntligen fått tillbaka min dator efter en helg på Älsklings vidriga Windows Vista-PC-tortyr-burk så kändes det verkligen som julafton när jag fick öppna min röda fina sleeve och se på mitt nya tangentbord som till och med plasten sitter kvar på kan jag lova. Då kan man väl inte annat än att älska DS store? Riiiiiiiktigt trevligt måste jag säga. (^o^)

Nu ska jag försöka bli klar med den där gamla religionsläxan som står i vägen för mitt slutbetyg. Sen ska jag pussa på Älskling.

Kommentarer
Postat av: emelie karlsten

Nice dator. Har en likadan ;) Min mac råkade dessutom ut för samma tragik som din, men är nu återhämtad och fräsch.



2009-01-21 @ 11:53:23
URL: http://emeliekarlsten.blogg.se/
Postat av: Cathy

Mac is the shit. Har en likadan :-)

2009-01-22 @ 22:37:22
URL: http://www.rikligflytning.se

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0